perjantai 18. huhtikuuta 2008

Viisiviikkoismasu kuulumisien kera

Viisi viikkoa ekasta astutuksesta. Syöntihommat on meitsillä vähän tökkineet viimeisen viikon ajan, ruoka maistuu parhaiten illasta. Nyt on siirrytty ihan pentunappulaan kotiruoan lisänä. Paino on noussut viikossa 300 g. =:o Eli nyt vaaka näyttää 9,5 kg. Masu on pyöristynyt enemmän tuonne sivulle kuin alaspäin. ;)


Ja sitten ne pakolliset poseeraukset. ;) Ei millään jaksais kyllä poseilla nyt....

No ok, jos mää sitten nyt sen yhen kuvan verran jaksan poseerata..

Paree ottaa ihan vaan tälleesti rennosti... ;)



Äiskä aitasi jo viime viikonloppuna sohvat ja sängyt, tosin eipä mulla mitään hinkua ole sohvalle hypätäkään. Pitää nääs varoa noita vauvoja masussa. ;) Ja sänkyyn menee jalkarahista tehty porras. Yöt nukkua pötkötetään tietty entiseen malliin sängyssä, mutta päivällä siellä ei hypätä. Myös yksinoloon on liitetty sellainen lisävarovaisuusefekti, että minä jään killin kanssa makkari-eteis-keittiö-osastolle, kun Salli ja Tyyne ovat tuolla itäsiivessä olohuoneessa, milloin ollaan keskenään kotona.


Ultrassa ei olla käyty, kun tuo masu on niin selkeästi alkanut kasvamaan. Viimeksikin ultrassa näkyi 3 - 4 ja kuus tuli. Että jänskätetään lukumäärää loppuun saakka.


t. Miina ja masuasukit

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miina, hieno on masu sulla. Antero käski kysyy, et ooks sä syöny jotain turvottavaa, ku eihän toi Ipana viel mitään näist perheasioista ymmärrä. Mä oon kyl luvannu kertoo sille kukista ja mehiläisistä heti kun se täyttää vuoden, apuva, siis ens viikolla.

Miina, oikeen mukavaa odotusaikaa sulle.

Terveisin Pressa

Anonyymi kirjoitti...

Juu, kerro sille Anterolle, että mää oon syöny kamalastipaljon pentunappuloita ja ne turpoo mun masussa. ;) Paree sun on kertoa sille niistä kukkasista ja mehiläisistä jossain vaiheessa. Katos, jos se joskus sitten riiustelee tuota Tyyneä, niin tietää poika, mikä on homman nimi. ;D