lauantai 12. huhtikuuta 2008

Siemenet on itäneet :)

Heipä hei, hyvää iltaa, Miina-mamma seikkailee taas... (mukaellen Nalle Luppakorvaa ;)) )

Elikkäs, enhän minä voi jäädä yhtään "huonommaksi" kuin tuo tyttärentytär Tyyne, joka bloggaa säännöllisesti. ;) Ja mulla on nyt hyvä SYY, miksi aloittaa blogin pito. ;)

Minähän heilastelin tuossa maaliskuun nimiin yhden komean mustan uroksen kanssa. Oli se kyllä villiä rakkautta se! Ja kaikellahan on seuraamuksensa.. Eli nyt masu kasvaa ja tisut turpoaa... ;) Vaikka olen jo varmaan kolmen viikon ajan näyttänyt mammalle omasta mielestäni selkeitä tiineyden merkkejä (laiskuus, läheisriippuvaisuus, rauhallisuus, tyyneys...) niin tänään se vasta sen kunnolla uskoi, kun minua kuvasi. Eka kuva on viikko jälkeen astutuksen, jälkimmäinen otettu nyt, kun astutuksesta on kulunut neljä viikkoa.



Mää en olis millään viitsinyt ja jaksanut enää poseerata kameralle, joten tuo tänään otettu kuva ei ole mitenkään edustava. Hämäräkin se on, kun lisäsalaman patterit sanoivat yhteistyösopimuksensa just irti. Mutta pääasia siitä näkyy (eli masu ja tisut ;)) )
On tuo mamman ilmekin tuossa jälkimmäisessä kuvassa sitä luokkaa, että näkeehän sen hulluna oottavan pieniä mopsivauvoja. Ja puhun siis nyt tuosta MUN ihmismammasta, en itsestäni. ;)
Nyt on siis 30. tiineysvuorokausi ekasta heilastelusta menossa. Äiskä on alkanut tarjoamaan mulle pikkuhiljaa pentunappulaa aikuisnappulan seassa. Ja niin hyvää kuin se pentupapana onkin, niin tietysti just tähän saumaan iski sitten pienoinen ruokahaluttomuus... Mikä on erittäin harvinaista minun kohdallani. ;)
Mutta täältä blogistapa voitte sitten seurailla onnellisen odotukseni edistymistä ja saatte välillä varmasti masukuvia ihmeteltäväksenne. ;) Ja jos kaikki menee hyvin ja onnea on matkassa, niin toukokuun puolessa välissä täältä löytyy sitten vastasyntyneiden masuasukkien kuvia. :))
t. Miina, onnellinen odottaja

1 kommentti:

Pojat kirjoitti...

Onnellista Odotusta Miina-mamma vai pitäskö sanoo Miina-mummi (Tui, tui, Tyyne Antero tääl heiluttaa).

Hieno on masu turistapulistaan me. Ja nyt ei muuta ku nappulaa napaan, ni niist naperoist tulee yhtä kauniita ja ihanii kuin Tyyne, HIH...